2014年11月3日 星期一

韓國 Doctorcos 7合1氨基酸核糖保濕面膜(第一代) 稱為爆水神器絕對是當之無愧-用後感

近日網络上流傳左一件叫"爆水神器"之物!起初以為系打online game 嘅武器,点知原来系䕶膚品。補濕mask是也!
Doctorcos Amino Acid Hybrid Sheet Free Mask Advanced 
聽聞好多空姐用佢,咁應該唔會太差。
顺手叫Po Po買個試試佢。




打開聞吓,有陣ai cream 咁上下味。應該無乜加香料!


如普通面霜般的cream狀,好輕鬆就將D mask 推開👍,推開後感覺面上水噹噹且不覺油膩👍👍
過左一晚,朝早都仲覺得好水唔覺乾👍👍👍

呢樽mask, 俾我印象系抵食夾大件!110ml 咁大罐先百幾蚊😍😍,補濕效果又幾好,睇網介紹仲話可以塗埋眼,又補濕,美白又緊膚同收毛孔咁神效!

不過我認為,只要做到補濕之效。咁嘅價錢已經交足功課,值回票價!

我自已用後覺得補濕效果好顯著,另外美白收毛孔就唔係太覺!
不過,爆水神器佢真係當之無愧👍



(當hand cream, foot cream 用都抵,唔怕用窮你)

沒有留言:

張貼留言