2014年11月18日 星期二

強烈推薦-家用果酸 NeoStrata Gel Plus 深層清潔兼去角質的溫和家用果酸產品




NeoStrata Gel plus AHA 15% 深層清潔兼去角質的溫和家用果酸。

我一向油脂分秘多,引至毛囊閉塞而易出豆豆。用過坊間好多品都不能完全改善。
不過自從用左gel plus, 就好好多。
呢支係我最想推薦俾易出暗瘡同豆豆既朋友,因為使用超方便的。
所有懶人都可以handle 到!

Gel plus 質地呈半水狀, 塗上面好易推開。
最初用可能會有d  吉吉地,不過用多幾次就唔會咁敏感。
(*第一次用,最好先點少少去耳背同手背.試下有無過敏!)

我自己主要用於鼻頭去黑頭同預防背部出粒粒,從前我keep 住生粒粒的背,
現在已經光滑了許多!



Gel plus 已經成為我浴室的其中一寶!

我自己用法:
面部去角質:每星期使用 2次,用潔面產品清潔,抺乾面後薄薄的全面塗。待1520分鐘,用清水洗淨,然後塗上面霜即可。
重點去鼻上黑頭:睡前用潔面產品清潔後除鼻頭之外都塗上面霜,鼻頭厚厚的塗上Gel plus敷過夜。 
背部去粒粒:每天洗澡後,抺乾身後薄薄塗上易出粒粒的地方,待乾後再穿上衣服。

沒有留言:

張貼留言